Luty, 2015

now browsing by month

 

Sex bez zadyszki

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie oko w oko z tym kłopotem. Oczywiście – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na obecną chwilę wszystko jest ok, ale czytałeś tu i ówdzie, iż można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś w tym stylu. Ciebie to wprawdzie nie dotyka, jeszcze by tego brakowało, jesteś w doskonałej formie, ale tak na przyszłość – warto wiedzieć to i owo.
W pewnym wieku z rozrzewnieniem zaczynamy przypominać sobie młodość. Wszystko było wtedy śliczne, proste i łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak choćby opisywany tutaj wzwód. Miało się „naście” lat i twoim zmartwieniem było raczej to, jak zataić przed otoczeniem widoczną ochotę na seks. Proszony do tablicy w szkole wstydziłeś się czasem wyjścia przed klasę, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo najzwyczajniej miałeś wzwód. A przecież nawet o niczym podniecającym nie erekcja
dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo skąd. Minęło 25 lat i – proszę – sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
indeks1

Pierwsze niepowodzenie

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia lub wieczora twój penis odmawia posłuszeństwa – wpadasz w czarną rozpacz. I nie jesteś odosobniony. Prawdopodobnie twoja kobieta również – może tłumaczyć to jako znak, iż przestała być pociągająca, lub że masz kogoś na boku oraz jesteś przemęczony albo zaspokojony oraz już zaspokojony seksualnie. Pretekst do awantury kamagra tanio
lub cichych dni wspaniały, a ponad to osobista porażka oraz utrata męskiej pewności, wściekłość na siebie samego – po prostu tragedia prosto z południowoamerykańskiego serialu. Hola hola! Tak nie możesz tego zostawić.

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis

Dostrzegłeś pierwsze ślady choroby – co musisz uczynić?

Przełam opory i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś prócz diety czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie problemy (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra

9 przepisów na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz aby twoja i kochanki satysfakcja ze stosunku była o wiele większa.

Przedstawiam kilka prostych rad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wyzwalać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania dowiodły, iż dotyk stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Efekt jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może podnieść ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 % – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku światło słoneczne obniża ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Światło z solarium też daje takie rezultaty.
3. Aranżuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Ustalili oni, iż filmy miłosne zwiększają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć procent. Największym twoim problemem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, tania levitra
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie wzmacnia napływ krwi do członka – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa emitowanie fal alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet spożywa zbyt mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Dlatego należałoby włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć tytoń

Nikotyna znajdująca się w papierosach może prowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do penisa. Pewne badanie dowiodło, że spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, że wzwody będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy też o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie viagra bez recepty

Witam na moim blogu

biala-sukienka-z-blekitnymi-dodatkami

Halooo :)